Saturday 9 July 2011

Transformers 3 : Dark of the moon.....

assalamualaikum wbt....

Hari ini jalan lae... hahaha... 
Hari rabu  uda p tgk ceta SEKALI LAGI....
hari ini pula p tgk ceta TRANSFORMERS 3....

Dari first day movie nie kuar lae nak tgk tp always full house...
tp hari ini betuah pula dpt tgk dgn kengkawan...
Agak emo juga la tgk movie nie... 
Antara part yg mengemokan tue ialah time2 belawan la bha pa lg...
best nya.... da juga la part yg sedih..... time drg c optimus prime mw kna antar keluar dr bumi..
tp part belawan dgn megatron la jua paling best....

i love u la bumblebee and optimus prime...
tp dihatiku tetap c jazz walaupun transformers first lae mati... 
ciannya c jazz....
tp apapun movie nie mmg best la.... idea pengarah nya mantap.. 
MICHEAL BEE...

lps tgk movie xda keja laen la... windows shopping...
Hari ini aku xda la tesaiko bnyk oleh kwn2ku....
baik aku arini....
sebelum mengundurkan diri... AKU DEMAM...
hahahaha tue la mkn makanan yg sejuk2.. padan muka aku... 
sekarang merana sendiri....
apa2pun ndak sabar dha mw pulang rumah....
asal dekat2 cuti mmg aku gini.. DEMAM..


kepada yg belum tgk.. tgk la... best sgt !!
x rugi tiket.... 

-The end-
enjoy....

No comments:

Post a Comment