Sunday 8 January 2012

H.O.M.E

Assalamualaikum.. 
Hi,Hello,Hye all...

Lama tak update blog.. Walaupun sudah lambat maw wish but who cares kan.(baru sembilan hari, lek la).
HAPPY NEW YEAR GUYS!!!!

Sekarang baru rasa ada mood mau post something di blog yang dah lama ditinggalkan nie..(Kesian blog aku)
Sebenarnya sekarang nie ndak sabar mau tunggu cuti Chinese new year.. Hahaha mau balik rumah coz rindula sdh dgn rumah aku and yang penting saya rindu suasana rumah saya.Law d rumah suka ti aku ja mau wat pa.. And saya rindu mau masak spageti d rumah...aku suka masak spageti and suka makan juga.. Meh aku tunjukkan spageti aku masak dgn you all suma...

TADA....






walaupun baru kali ketiga aku masak sendiri..Tapi adik-adik saya suka makan.Macam d pizza kunu..

Rasanya nie ja la untuk kali nie..sebenarnya banyak bha mau d share nie tapi mengantuk sdh kereana jam telah menunjukkan jam 1.37 am waktu malaysia.. Hahaha..

Till soon yeah~~~
^_______^

No comments:

Post a Comment