Wednesday 13 April 2011

terima ka tidak??

haish.... beberapa ari yg lalu... stelah sekian lma x betegur dgn bff dr kecil nie (perempuan a), tetiba dia chat aku... soalan dia yg masih segar dlm kepala aku.. "still single?" knapa dia tnya mcm 2? ka dia menyindir aku?


dgn slumber aku mereply.. lum lae ada.. npa kaw tnya?? dia tnya lae... xda calon ka?? aku balas lae  ada tp 2 org available uda...

dia reply lae... oww.. kaw maw kenal dgn kwn aku 1 kelas masa d plkn?? nama dia (lupa aku namanya... lae pun x penting).. dia bg la nama 2 n then aku search la d fb... bleh la orgnya tp mcm na kan law aku x bekenan.. bukan nya aku memilih.. tp org yg aku suka d sni nie dr sem lps lae aku suka... first time jumpa 2 org...

begitu la critanya... memilih sgt ka aku atau aku fobia kna fitnah story dulu2... hehehe.. whatever la alasan nya... i must focus on my study first... don't think about love.. cuz i believe love will come to me when i dont need it....

No comments:

Post a Comment