Monday 25 July 2011

aku mula suka dia balik.....

hello dear....

apa kah benda nya yg aku suka dia balik nie????

hahahahahahahahaha...

AKU SUKA SMA IRWANSYAH.....

lmanya la bha sudah dia xda ceta.. tp jodoh la kali kan...
msa cuti tue aku da tgk movie lakonan dia... 
tajuknya :

KISSING A FOOL

ble than la jua movie tue... 

wataknya: NOVAL...

sinopsis la aku ceta ckit...
c noval nie anak org kaya tp uda break up dgn ceweknya coz ceweknya tue mata duitan...
so, dia menyamar jd pelayan cafe utk cari cewek baru yg x mata duitan..
tempat dia keja tue,dia bekawan sma c mimi n tue perempuan suka dia,tp dia anggap tue perempuan kawan ja.. 1 hari ada perempuan dtg p cafe tue mw jumpa bf dia tp tue perempuan kna c break oleh bf nya... 
sedih la tue perempuan n c noval kasi sapu tgn... n then x lma drg couple tp tue perempuan gila harta c noval...  c mimi taw sal tue n dia try harder la c taw c noval tp c noval x caya.. sampai drg begaduh n c mimi kna c berenti keja sal tue perempuan x mw c noval taw... at the same time juga, manager cafe tue sepupu tue perempuan.. uda c mimi kna c berenti keja dia balik kg....
sampai la 1 hari kedapatan tue perempuan gila harta..... at last c pilih c mimi... hahahaha....


walaupun ceta agak x best... tetapi disedadkan pelakon nya irwansyah aku tegar kan diri ja menengok...
peminat no 1 la katakan... hahahaha....





HANDSOME KAN.....
THAT WHY LA AKU SUKA BALIK SMA DIA....


cheers the end.....



No comments:

Post a Comment