Thursday 17 May 2012

semester break??

Assalamualaikum guys !!
Lama betul ndak update, disebabkan line broadband yang sangat laa laju sehingga kan saya sendiri susah menunggu loading.. Hahahaha.. sangat laa metafora ye !!

semester break hampir tiba di penghujung nya !! WHAT ??? I'm not ready yet ... Sepanjang holiday.. Fuhhhhhhh nndak da pa2 nya yang aku buat.. tv..tv.. tv..  tv.. tv...

Now i'm addicted tgk cerita love rain gandingan yoona snsd dengan jang geum seuk.. best pula kan cerita nya.. mcm maw download pula...


~LOVE RAIN~

Then, the most happy moment sepanjang cuti sem nie.. Dapat result exam yang ndak disangka-sangka.. Almaklum la.. Semester tiga merupakan semester yang agak susah setakat nie... Semester empat ndak taw lae...


~yeay!! no worryy at all now...~

Apalagi a... Alamak lupa la pula apa2 story cuti nie.. 

Saya ingat suda.. Saya dan famili lain sedang terpisah dgn adik saya yang kini sedang menjalani kursus RELA.. Hahaha.. Good Luck la.. Semoga kawad ko ok then ko p KL then Jadi polis Bantuan.. ndak pa la law polis bantuan yang penting ada polis jua di depan...

Okey la.. Rasanya sekian dulu la post kali nie.. 
till soon ~~~


p/s : sekarang nie I guna broadband my auntie... Sebab tu la kurang sikit laju nya dari biasa..
( tersangat la metafora )..


No comments:

Post a Comment