Monday 7 January 2013

1st entry of 2013

Assalam dear beauty and handsome reader(s)..

Syukur Alhamdullilah masih diberi kesempatan untuk meneruskan impian dan cita2 pada tahun baru ini..
(Aiyoo.. so skema la ayat)

Lets proceed , last entry saya 2 weeks ago.. So , tidak lama sangat saya tidak mempost entry kan..
(wahhhhh~ agak boring pendahuluan saya ! )

So , apa yang patut saya merepekkan nie???

thinking -.-
thinking -.-
thinking -.- 

.............

what?? still don't know what to tell you guys ! But anyways, This 2013 year I was sooooooooo
excited when my aunt told that my little cousin Cacam will to go Tadika Kemas.. She also excited to going school. Siap mengarah-arah lagi.. Dia mau mk hantar p sekolah and paci jad ambil dia dari sekolah.. Dia x mau mama dia hantar atau ambil dia..

Wanna know Cacam?? There she is :



Yeah ! This is cacam. Ramai orang sangka Cacam nie adik saya tapi sebenarnya kami nie bersepupu. Dan saya selalu mengiyakan seja sangkaan oang tue..

Mama cakap first day Cacam sekolah dia demam.. kesian.. Tadi tengah hari call mama tnya something just terdengar adik bongsu Cacam punya suara.. Cacam penat dari sekolah mama cakap so dia tidur.. Tidak dapat  tanya pengalaman dia p sekolah.. 

BTW, FYI this is adik Cacam~

SOoooo Adorable kan?? My adik Diah..

Rindu dengan budak nie.. Saya suka kasih nangis nie budak cos senang jak mau buat dia menangis tapi bila sudah nangis fuhhhhhhhhhhh ndak pandai kasih diam pulak saya terpaksa hantar sama mama.. hahaha..

Juga rindu sama cousin saya yang paaaaaaaaaaling kecik, c Mizan. There he is :

Full of expression okey this little baby. 

Mungkin akan jarang jumpa budak nie cos budak nie dijaga oleh nenek sindumin disebabkan mama dan papa dia kerja sana.. Not mungkin jarang jumpa tapi memang akan jarang jumpa.. Tup tup nanti bila sudah nampak mungkin pandai merangkak sudah..

Sigh ~

Best pula kan cerita pasal budak2 nie.. Macam x mau berhenti pula...
But anyway jam sudah menunjukkan 5.18 PM..
Soooo
Good bye and till then.!






No comments:

Post a Comment