Saturday 2 February 2013

First experience !!

Hi  lovely reader(s)..
Assalamualaikum ..

Maybe korang tertnya-tnya "Apa hal pompuan mengupdate blog tetiba?"

Haaaaa ~ merapu,meroyan,meraban sendiri.. Disebabkan library tempat yg tidak boleh bising, so, sya pun mengambil inisiatif untuk mengudate blo yg sudah dr zaman batu nie...
(sila muntah kalau mau)

Okey , first for your infomation this is the THIRD TIME aku menjejakkan kaki ke dalam library papar ni. Terkezut???? Eyyyy x payah nak impressed sangat.. First time masa form 5 and second time tumpang buang air.. HAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAA (gelak malu)..

Okey, biasala hujung minngu budak2 sekolah ambik kesempatan p library buat discussion la, study groupla and what so ever. Okey, part belajar tue da okey but I hate it when there a group of boys flirting2 ni.. Tak suka la... Budak sekolah tak layan. Rasanya seperti mau sound seja bebudak tu.
(Saya budak U la, kenapa tak pernah nampak pompuan comel masuk library trip2 cari bahan rujukan?)

But, the best part is bebudak sekolah rendah pun ada. Parents lagi yg bawa.. Good attitude la parents diorang bawa anak p library baca buku di hujung minggu and kebanyakannya Chinese.. Patutla diorang jenis yg pandai2 kan?

While waiting mama pick me up sempat lagi snap2 picture :



Paling menang la aku rasa bila paci guard library tue dgn heran bertanya. Aku bgi detail la perbualan dgn paci guard tue :

Paci guard : Aikk.. sekejap juga.
Me : hehe,ada sudah mama tunggu d luar.
Paci guard : ooo.. dari mana tadi? (sambil bagi balik beg laptop saya)
Me : dari kk uncle. mau pulang rumah.. (kemas2 laptop)
Paci guard : aikk.. mau pulang mana?
Me : kelatuan uncle. uncle beg saya lagi satu.. (cover malu)
Paci guard : ehh.. sorry, terlupa saya..
Me : x pa uncle. terima kasih uncle. (terus bla )

Haha, d mana ko cari org masuk library sampai 2 beg.. Aku seja.. hehe
Ini semua pasal keselamatan. Mama suruh tunggu saja d terminal tapi ada mcm pereman2 stay2 sana.. Tak mahu la tunggu sana..

Jam 9.50 am baru kena ambil and sampai rumah jam 3 pm. Jalan2 lagi with mama and aunties..

Boring2 tunggu dalam kereta, sya snap2 picture. Okey just enjoy the picturessssss..





So, this ois my second post of 2013.
Malas sudah mau mempost-post update di final year ni..
^_______^
Babye..



No comments:

Post a Comment