Sunday 18 December 2011

Ikhlas A.K!

Hi all.. 

lama udah xda update blog kan..Malas bha xda ceta..Buang masa ja law xda2 maw d post..But,today I have something to share with you..

Lama da x baca novel but bila kawan da c tgk 1 novel titled Ikhlas A.K! terjatuh hati pla maw membaca..Padahal aku nie bkn la org yg suka baca novel pun.Law baca pun maw sebulan baru abis.I prefer tgk movie or drama than reading novel.. aku baca novel dlm 3 hari ja la.. (ja la?? c iza baca 1 malam ja pun x heboh. haha.   abis baca tepat jam 6.40 ptg hari ahad..  XDD)

Nda maw story dgn detail..Bagi muka kmu tgk muka depan novel tue trus sama kmu...


nie la muka depan novel tue..


Okey bagi hint la sikit sal ceta dia la kan..Besa la kan law org maw taw ceta buku tue best atau nda mesti baca sinopsis lu kan..

Kata Adam Khalis :
Hidup ini tak boleh berdasarkan ‘saya-suka-awak’ dan ‘awak-suka-saya’… and we live happily ever after – aman bahagia untuk selamanya. Tak semudah itu, Kaseh. Hidup ini ada duri dan ranjau.
Kata Kaseh :
Bagaimana kita berbeza macam langit dengan bumi; Kaseh tak kisah. Kaseh sanggup buang apa sahaja demi Adam; termasuklah tidak mewarisi harta benda daddy. Kaseh sanggup hidup macam orang biasa. Percayalah, Kaseh bersedia memberi semuanya, kerana sekali dalam hidup Kaseh, apa yang Kaseh ‘tahu’ apa yang Kaseh ‘mahu’ hanyalah Adam Khalis!
Kata Orang:
… opposite attracts. Bad girls go for good guys. True much? Tapi…sejauh manakah kebenaran teori ini? Boleh ke Adam – stok budak masjid, bertahan dengan Kaseh –playgirl of the century? Well, we’ll see, we’ll see!  … opps, dan jangan lupa Adam bakal menjadi kekasih yang ke-34 Nur Kaseh Kaisara!  

Haaaaa !!! sekarang cari la novel nie law bekenan..
P/s : thanks to Nur Syahfekah Awang cuz da menimbulkan rasa minat saya untuk baca novel and thanks juga cuz tolong edit blog saya.. kamsamida.... :D




No comments:

Post a Comment