Monday 25 June 2012

what i want to try by myself

Hi dear my readers...

Saya merasa diri ini semakin mature pula... (mature ka??) Terlalu banyak benda baru yang belum diketahui sepenuhnya. (wah!! ayat.. ) Setelah mencapai umur 20 tahun dan 22 hari ni terasa banyak benda yang mau di cuba walaupun kewangan tidak stabil.. Saya bukan BUDAK BAWAH UMUR lagi.. Haruslah ditekan kan coz kebanyakan member2 mama still anggap saya budak sekolah menengah ~~ wah!! muda la anggapan diaorang terhadap saya.. (perasan kejap.. sila la muntah jika perlu.. haha)

ok !! back to the main topic... what I want to try by myself?? Sebenarnya bnyk benda mau di try.. BUT :::

THE MOST THING THAT I REALLY WANNA TRY IS :


yeah !! saya mau cuba snorkelling.. see what a beautiful fish playing with each other.. (amboi bahasa nie boleh terima juga ka).. Betapa bestnya dapat buat nie.. Walaupun agak takut sikit dgn air dalam tapi snorkelling kan ada life jacket.. No worries la...


Nah~~ ada turtle lae.. I'm a turtle lover... 


 Memang niat hati mau try snorkelling.. Wah !!! impian lebih.. harap dapat try kan.. Mudah-mudahan kalau ada rezeki.. Aminnn...

No comments:

Post a Comment