Sunday 7 December 2014

Confession ^^

The confession. 
hee 

Abah, kakak minta maaf.. Baru sekarang hah mau reveal kesalahan yg sudah bertahun-tahun. Tapi rasanya babah tau kali (kot) aku yg buat.

Begini ceritanya ...

Pada suatu hari dalam tahun 2006 atau 2007 akademi fantasia 3 yg mawi menang tu. Hah! pandai2 la recall. Abah saya suka Felix. Trademark tak hingat kauuu.

Disebabkan babah telampau minat dengan felix, terutama sekali masa felix nyanyi lagu semut merah, lagilah lagu fevret abah, abah pun beli disc konsert minggu ke 3 ka 4 tidak ingat juga. (apa kau ingat ewa? )..  

Apa yg aku ingat disc itu juga menjadi fevret gue (aik indon pula) sebab idayu bawa lagu aishah. tajuk... tiada lagi tangisan?? itu la mgkin tajuk dia kn. 

Pada suatu hari, bilamana i (tukar lagi) nk pasang la disc tu nk tgk kan. bunyi "prak" !! oh god... disc tu patah. aku (aik..) dgn panik gabra takut segalanya la. letak semula disc kemas2 dan buat don't know ja disc yg patah itu. buat muka innocent yg tidak berapa mau innocent ni. 

Pura2 buat tidak tahu bila ditanya buat slumber pop yeh yeh tidak tahu. Padahal dalam hati memang aku kena la kalau mengaku. Ya Allah ewa.. Bab troublemaker kau la paling the best. hee.. 

Abah sorry. hee ^^ 
Bukan tidak mau mengaku, takut kena marah sebenarnya. hee

P/S : the moral of this story, kalau buat salah tu,  mengaku seja k adik2, abg2, kakak2, mcik2, pcik2. Bukan mati pun mengaku salah tu. hee peace ^^ Benda sudah jadi kn. redha ja la. 

K. gudnight ~

No comments:

Post a Comment